Работа с Клиентската зона на Jump хостинг: Част I – Вход и клиентски данни

В няколко материала ще разгледаме повечето основни функции на клиентската зона на страницата ни Jump.bg. Посредством нея можете да променяте своите лични или фирмени данни, да управлявате домейн имена, хостинг услуги и други.

1. Общ изглед

Тук можете да видите общия изглед на началната страница на клиентската зона. Можете да я достъпите като използвате бутона "Вход" от горната навигация. На пръв поглед семпла страница, но тя съдържа няколко много важни функционалности, като вход в самата Клиентска зона, полето за възстановяване на забравена парола, както и допълнителни менюта.

2. Регистрация

Може да създадете своя нов профил посредством началната страница на клиентската зона, избирайки от менюто Потребителско име -> Регистрация:

Посредством новата страница можете да въведете важни данни като име, адрес, град и други. Важно е да отбележим, че тези данни трябва да бъдат реални. Те се използват за регистрация на домейн име, ако изрично не са споменати други данни.
След като успешно създадете профила си, на посочения e-mail адрес ще получите и съобщение от нас за потвърждение за извършеното действие. Чрез данните от новия ви профил можете да влезете в системата ни посредством бутона "Вход".

3. Клиентска зона

Ето така изглежда клиентската зона след вход в нея:

Тук можете да видите, че имате възможността бързо и лесно да навигирате до най-често използваните полета, като услуги, домейни, запитвания и фактури. Така вместо да влизате излишно в допълнителни страници, бързо можете да получите желаната информация.

4. Клиенски данни

Въведената по-рано информация от вас (при извършване на регистрацията ви в точка 2) може да бъде променяна по всяко време. Опцията за това действие можете да намерите на следното място:

След като въведете нужните промени е необходимо само да ги запазите от бутона "Запис на промените" в долната част на страницата.

4.1 Фирмени данни

Ние от Jump.bg разбираме колко важен аспект е за фирмите, които закупуват услуги от нас, да получават фактур. За това сме предоставили възможност за въвеждането на фирмени данни, като след това ще получавате всяка фактура на тяхната база.
Данните се попълват отново от полето за лични данни, които се намират в долната част на страницата:

4.2 Допълнителен контакт

Създаването на допълнителни контакти често е наложително действие, което може да облекчи работата ви. Ето един пример за подобен случай:

Профилът е създаден с данните на собственика на фирмата, но той може да предостави достъп до съобщенията (имейли) относно фактурите на счетоводството. Така след като дадена фактура е заплатена или предстои плащане, счетоводството ще получи уведомление и ще могат да предприемат нужните действия.

Добавянето на подобен контакт може да бъде извършено от бутона "Контакти/Вторични акаунти", който можете да видите на изображението от точка 4.

4.3 Промяна на парола и изпратени съобщения

Тези опции, които отново може да достъпите от изображението в точка 4, служат за промяна на паролата ви на клиентската зона и съобщенията, които са ви изпратени от нашата система. Ще отбележим нещо важно тук. Ако сте загубили важно съобщение, което сме ви изпратили, например входни данни за услуга, можете да достъпите полето за изпратени съобщения и да му направите ново копие.

Това са част от възможностите, които предоставяме на нашите клиенти. В следващите материали ще разгледаме още опции и допълнителна информация за услугите.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes