При извършване на плащане за дадена услуга към търговски акаунт в системата за разплащане PayPal и използване на бутона "PayPal Subscribe" по подразбиране се създава абонамент.
В следствие на този абонамент, когато времето за подновяване на тази услуга настъпи, PayPal автоматично Ви таксува и изпраща дължимата от Вас сума. Ако даден абонамент не Ви устройва, можете да го прекратите по всяко време. За да направите това, следвайте изброените стъпки:
- Влезте в PayPal акаунта си, след което посетете менюто Profile в горната част на страницата:
- От следващата страница трябва да посетите My money -> My preapproved payments, след което да натиснете бутона Update:
- На тази страница са показани всички текущи абонаменти, които имате към други PayPal търговци. За да прекратите даден абонамент (subscription), натиснете върху неговото съответно име:
- В последната страница, ще видите всички детайли на абонамента, който сте избрали. Освен това, ще имате и възможност за перманентно прекратяване на бутона. Това се извършва чрез натискането на бутона Cancel:
След завършване на тази стъпка, търговеца, при който имате създаден автоматичен абонамент, повече няма да получава плащания от Вас, освен ако не извършите тази операция ръчно. За повече информация относно прекратяване на автоматичните плащания можете да посетите официалната помощна страница на PayPal.